سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
مهاجرت شهرک نشینان اسرائیلی

حوزه/ آژانس های مسافرتی اسرائیلی اعلام کرده اند که این روزها با فشار درخواست و تقاضا برای مهاجرت از اسرائیل از سوی جوانان و خانواده های اسرائیلی روبرو شده اند و تمام این خانواده ها درباره علت مهاجرت خود گفته اند آینده روشنی را برای خود و فرزندان خود در این کشور اشغالی نمی بینند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شبکه دهم تلویزیونی عبری زبان اسرائیل از مهاجرت معکوس در اسرائیل در روزهای اخیر خبر داد و این پدیده را نتیجه احساس نا امنی این شهرک نشینان دانست.

در گزارش این شبکه با عنوان "مهاجران جدید غرب" گفت: شهرک نشینان اسرائیلی به مهاجرت به کشورهای کانادا، آمریکا، استرالیا و کشورهای اتحادیه اروپا روی آورده اند.

این شبکه در ادامه عامل اصلی این پدیده را انقلاب خنجر جوانان فلسطینی می داند که باعث شده جوانان و خانواده های اسرائیلی به دنبال مکان دیگری برای زندگی بگردند.

در این گزارش آمده: تمام آژانس های مسافرتی اسرائیلی اعلام کرده اند که این روزها با فشار درخواست و تقاضا برای مهاجرت از اسرائیل از سوی جوانان و خانواده های اسرائیلی روبرو شده اند و تمام این خانواده ها درباره علت مهاجرت خود گفته اند آینده روشنی را برای خود و فرزندان خود در این کشور اشغالی نمی بینند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha